tisdag 2 december 2008

Happy Island















Idag kom den nya utbildningskatalogen, jag är med på bild och en liten intervju. Jag ser SJUKT glad ut över att gå på Hyper Island. Ser faktiskt ut att vara den lyckligaste personen som någonsin satt sin fot här!

Sitter just nu och väntar på en workshop som börjar 18. Christian Mezöfi från Perfect Fools kommer hit. Det kommer nog bli bra... färglära och komposition ska det handla om.

Concept and Development är avslutad nu och vi är mitt uppe i modulen Visual Communication. Presentationen för investerarna gick OK. De gillade idén, men tyckte att vi gav dem för lite information angående utförandet för att de skulle kunna tänka sig investera där och då. Så där lärde man sig definitivt något...

Förra veckan hade vi "öråd" i klassen för att möblera om i grupperna. Jag hamnade i grupp 2 a.k.a. G2 Solutions med Magda, Cecilie, Martin och Samuel. Toppen! Jag har tagit rollen som copywriter och jobbar med storytelling just nu. Ser väldigt mycket fram emot föreläsningen corporate identity and typography på torsdag också! 

/Karin "smiley" Bergdahl

Inga kommentarer: